新界一天遊<蘆薈種植場>


新界一天遊
最後一個景點
在朗大棠
下車後要行
十多廿分鐘路程



經過葡萄種植場
我看見有葡萄







行行重行行


終於見到蘆薈


原來蘆薈有花架








場主第二代
介紹蘆薈如何處理和食法
他前面的一盆
種了超過二十年


原來割下的蘆薈
要用水浸幾日先可食用


蘆薈刺身
我沒有試食




有免費下午茶
蘆薈糖水及蔖薈炒蛋三文治


購物時間
廿元一大扎有機菜芯
十元一個從樹上摘的大木瓜


廿元的有機蘿蔔


有獎問答贏得的蘆薈
好大塊


$50兩包淮山麵


以前用過另一隻牌子
呢處賣得好貴
減價賣給我也要$60元


以下有片睇割蘆薈



總結行程
冇想過會買左咁多嘢


19 則留言:

  1. 請教一下, 凝膠有什麼用途?

    回覆刪除
  2. 我都信蘆葦很有食療價值。至於那支gel 小心用,我用過一個牌子,幾年時間。停左幾年,又再買來用,發覺,開了瓶之後,好快發毛,兩支都係咁。之前的有無我唔肯定。呢兩支無端端見到,好彩。你最好開了口,要快D用哂佢。

    回覆刪除
  3. 旅行團總有購物部份,有嘢啱買都好既.

    回覆刪除
  4. 香港原來也有這樣的園子.

    回覆刪除
  5. 蘆薈我外公都有種呀...以前曬傷會去外公度剪d返屋企full呢..hahaa

    回覆刪除
  6. 冇想過會買左咁多嘢--->搶咗前院生意=P

    回覆刪除
  7. 有無買羅卜呀, 好好吃,我在塱原買過, 比街市細好多, 但好甜。
    蘆薈都好正, 搽身好好。

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材