新界一天遊(三)


新界一天遊
第三個景點
<恆香餅店>廠房
旅遊車抵達廠房
每一派一個口罩
衞生原則
入工場需配帶口罩



我們可以
看到的地方很簡單
同透明物件
圍著工場



行到門口
拉近拍攝
閒人勿進
看來是製作老婆餅


其實都看不清楚
工友手勢


放物料的地方


另一做蛋捲工場
原始製作方法


下蛋漿


 合上烘具


 烘熟後用人手捲起


 好快行完
每人送蛋卷一條


跟著是購物時間


說是新產品
我買了一個
陳皮豆沙酥
味道不錯


老伴買老婆餅
及皮蛋酥各半打
盛惠$100大元
比門市平咗小小






23 則留言:

  1. 我成日想買個部蛋卷機 ^^

    回覆刪除
  2. 估佢唔到仲係用人手整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為用機器製,原來仲係全人手@@

      刪除
    2. 用機器做可能賣得平啲。

      刪除
  3. 我覺得恆香依家無咁好食。 我轉左呔食大同老婆餅,不過要在元朗店買,車站果D都好難食。我唔相信蛋卷用全人手做,一日可以做到幾多罐? 可能呢幾個工友做樣呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我向來都覺得麻麻,係元朗店買新鮮啲。
      可能香港賣的係手做。

      刪除
  4. 我真係估佢唔到蛋卷係人手做的。
    咁新鮮即整即賣,應該好食很多。

    回覆刪除
  5. 中式餅我全部都麻麻,除咗疍卷.

    回覆刪除
  6. 幾好,有得入內參觀,又有得食,有得買.

    回覆刪除
  7. 想食新鮮整老婆餅!中學響元朗讀書,成日買老婆餅做早餐,微暖,中間D餡好軟超正!!

    回覆刪除
  8. 廠房
    蛋捲
    皮蛋酥
    老婆餅
    陳皮豆沙酥

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食