西貢滘西<哥爾夫球場>


九月廿日
星期五是小週末
沒有事先的安排
早上要上
太極班及興趣班
下午還要往醫院
作每年例行覆診
很高興醫生說一切正常

跟著和老伴
用現代科技溝通
就決定坐船
到西貢滘西
<哥爾夫球場>吃晩餐
相約在西貢碼頭
坐四點的班次出發



船上坐得頗為舒適


回望西貢
天氣算是不錯了
而且比早兩天清爽


船程大約十五分鐘


 上岸後有車接送到球場


來到球場主樓


有山有水
一片綠油油


樓內
哥爾夫球用品專賣店
看看便算
價格貴
也不合我們用
這裏可租
用哥爾夫球棒


哥球練習場


這個晚飯套餐
包兩小時練習場
既然免費就唔好嘥
也租了兩枝球棒
在沒有教練
及一竅不通之下
也來亂攪亂打
運運動動



看看我們的攪笑版😄😄
宅男看到照片
原來手伸得不夠直


這位比我更攪笑


雖然是攪笑版
我也打出了
圖中兩籃子球
玩了大概一小時


浴室設傋齊全
這是吹頭髮的地方


周圍行下
居高臨下看練習場


執球車


咁快收工


已近黃昏


夕陽西下


就此打住
下回再續


17 則留言:

  1. 用現代科技溝通...唔用嘅時候係...飛鴿傳書?

    回覆刪除
  2. 有得食, 有得玩, 都幾抵

    回覆刪除
  3. 我在泰國都玩過一次,都係亂打,鬥飛得遠,準繩度就係零 :P

    回覆刪除
  4. 西貢碼頭
    大約船程十五分鐘
    到西貢滘西

    晚飯套餐
    包兩小時練習場

    回覆刪除
  5. 係度食飯幾好喎,又可以學下打哥爾夫球

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得玩有得食,間中來下都唔錯。

      刪除
  6. 回覆
    1. 有得玩有得食,間中來下都唔錯。

      刪除
  7. 我想問下睇你下你有無去過,鹽田梓係咪有條路可行去呢度?因為我去過,見到有條路通過後山,好像就是高爾夫球場.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,係有條堤壩連接兩島,但入哥爾夫球場好似不太方便,因為球場好大,我未行過,所以不太肯定。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐