電視劇主題曲(80年代)


心情不好時
聽歌也是解煩
的一個好方法
八十年代
是我們美好的一個年代
當年的電視劇
主題曲或插曲
也是香港人美好回憶
大家不妨
用小小時間欣賞一會


這一首也是佳作
原來已接近四十年了




風驚雨急自巍立
扁舟也可渡狂潮
以柔力搏千斤
淡然隨遇變招
雨後紅日千里耀
以上的歌詞
現在聽來
特別觸動人心




26 則留言:

  1. 以前好少睇亞視/麗的劇集

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,不過首歌以前都流行。

      刪除
  2. 肥人都有聽下舊歌...因為我媽中意聽歌...好多舊歌都由細聽到大呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都少左聽呢啲歌,但以前聽慣聽熟。

      刪除
  3. 八十年代
    是我們美好的一個年代。認同~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你當年應該好細個,當然美好啦。

      刪除
  4. 現在電視劇我都好少睇,更莫說認識現時的主題曲。

    回覆刪除
  5. 老DAD係麗的時代,武俠片/古裝片的fans 。

    回覆刪除
  6. 首首都係經典。
    近排我都成日听舊歌, 好有共鳴~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨