顏色素小炒


在這風雨飄搖的日子
(八號風球啊)
風不大雨卻大得很
咁嘅天氣
炒個靚靚顏色的餸
氹下自己開心
本來是碟
好普通的素小炒
不過
炒好後聞到好香😋
而且顏色搶眼
自我感覺良好
於是放上來
希望大家不要見笑🤣









31 則留言:

  1. 見到五顏六色, 人都開心D

    回覆刪除
  2. 顏色靚啲都會剌激食慾 :P

    回覆刪除
  3. 用埋個靚碟, 睇得出你煮時心情好靚!

    回覆刪除
  4. 我煮餸都中意有顏色搭配,睇上去都開心!

    回覆刪除
  5. 西芹呀...肥人好想食呀~
    呢碟好岩肥人食呀..樣樣都like 呢~

    回覆刪除
  6. 素小炒,我都鐘意食呀!

    回覆刪除
  7. 看完彩色食物,我感覺都良好咗^_^

    回覆刪除
  8. 色彩繽紛,食都食得開心D

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...