早上與黃昏


早兩天早上
出外上太極班
晚上下過雨
天色雖然不大好
仍然可清楚看到遠山
雲霧飄飄
忍不住停下拍個照


然後
吃個豐富早餐
香茅豬扒米線🥣
$32元
現在來說
應該算經濟實惠


還有另一天
麥記早餐
火腿扒蛋通粉
$31元
兩份不同的早餐
不知大家喜歡那一份呢



這是早前黃昏🌆
往跑步🏃‍♀️時拍的
去年因為
身體有點小毛病停跑
原本已經跑得很少
跟著停下來就不想跑了
大半年沒跑
想不到真係好唔掂
跑了一個圈
已經心跳加速
結果變成了步行



球場上有很多雀鳥


黃昏的景色很美
出了一身大汗
雖然累但感覺舒暢







22 則留言:

  1. 運動既嘢一停咗就會好懶,要時刻警愓 :P

    回覆刪除
  2. 步行比跑步安全
    麥記極不環保

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘅,不過我都係慢跑啫。

      刪除
    2. 【七言‧午遊】和 阮創庭 & 凌子卉 【七絕‧夜月】
      水月笙歌今宵美 沈檀幻夢玉生寒 紫荊怒吼獅山嗥 明午維園又遊郎

      刪除
  3. 我都係鐘意食茶記早餐多D

    回覆刪除
  4. 雲霧飄飄配高山,感覺完全唔同晒。

    現在黃昏都三十、三十一度,不要說一段時間沒跑,跑開的也會覺得熱。我有朋友本身都有跑步,但他說在青衣海濱例跑時,都覺得要放慢D同唔跑咁耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係慢跑,跑唔到唔會夾硬來。

      刪除
  5. he~ 兩樣都唔錯,不過我鐘意麥記多D

    回覆刪除
  6. 最緊要按自己身體狀態,輕鬆不勉強,慢跑快行也ok
    可呼吸新鮮空氣又可賞美景,一舉兩得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係慢跑,跑唔到唔會夾硬來。
      運動雖健康也要適量。

      刪除
  7. 肥人都為左減肥..每個星期都慢步一次..
    EE你要慢慢黎..先快步行番幾個星期先再開始慢跑..身體要緊呀!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...