圓枝竹炆冬菇栗子


天氣好又濕又熱
令人好不舒服
不過
幾熱都要煮飯
呢個
圓枝竹炆冬菇栗子
我貪方便
見家中有即食栗子
就用來炆
但太早放入一齊炆
炆到幾乎溶曬
我加了一湯匙
紅燒汁炆
味道倒不錯
圓枝竹炆腍了
口感軟綿綿
很喜歡








25 則留言:

  1. 夏天在廚房煮飯真係好熱的,廳開冷氣有分別,但幫助不太大。

    回覆刪除
  2. 即食栗子我通常就咁食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係就咁食,間中用來炆下嘢。

      刪除
  3. 我都好中意食粟子...不過唔知點解肥人都覺得栗子係冬天既餸..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為栗子多在秋天收成,冬天食物都係啱嘅。

      刪除
  4. 攪到我買咗人生第一部抽濕機🤷🏾‍♂️

    回覆刪除
  5. he~ 栗子我鍾意咁樣好味D

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...