《香港歷史博物館》香港故事

早前往
《香港歷史博物館》參觀

個壇是以前
女士們拜七姐
所用的貢品



若非看說明
真不知道是
製糖用來榨蔗汁用的



舊日新界的稻田
收割情境


農村的房子
新界神功戲

整個場景的佈置


鴉片戰爭
割譲香港的歷史


林則徐像


長廊


昔日香港




收銀機??


舊日貨幣
完全拍攝不到內容


雜貨舖


茶庒


裁縫


當舖


維多利亞年代郵筒
於1880至1890年製造
這個編號25原放在油麻地


英女皇第一訪港
場內播放香港電台
當日報導的錄音


舊日居住環境


唔講唔知
以前的電車票打孔機


四零年代郵票



因為燈光暗
我手機拍照效果
不太好
大家有興趣不妨去看看
值得去行一趟



香港故事






24 則留言:

  1. 拜七姐,我死鬼嫲嫲以前都有拜架!
    作為一個香港人,好值得去睇!

    回覆刪除
  2. 完全冇變喎呢度.我覺得呢度幾好睇.

    回覆刪除
  3. 呢度我去過,比想像中多嘢睇

    回覆刪除
  4. 細個拜七姐好開心嫁,會有好多嘢食,啲嘢食會擺通宵,咭咭.....幾姊弟會偷嘢食,女孩子婚後要有一個辭仙儀式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個跟長輩拜過,都幾好玩,不過,就冇做辭仙儀式。

      刪除
  5. 古蹟復刻都好有特色,小朋友可以看到舊日香港面貌

    回覆刪除
  6. 懷舊日香港,呢個博物館好有意思

    回覆刪除
  7. 我女間學校~先嗰幾日都有去呢~!

    回覆刪除
  8. 這處很適合想了解香港文化及歷史的外地遊客一訪,模型展品對西方人來說也該挺新鮮的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我哋自己睇番都覺得唔錯。

      刪除
  9. 拜七姐都是求絪緣,細個時隔離屋D人有拜,但!咪又係好大個先結婚

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實拜七姐原意應該唔係求姻緣嘅。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...