中央飯店


好久沒有
看到手寫的菜單
我拿著菜單
都和朋友研究了一會
才讀懂全部菜式 
大家不妨看看
是否全部明白
唔明都冇問題
繼續往下看就是



貴妃豆腐
豆腐好滑溜
𧐢油北菰鴨掌
鴨掌炆得夠腍
東江鹽雞
好大隻
肉質比較腍
但還算做得不錯
梅菜扣肉
炆得入味不太咸
又夠腍
香荽𧐢餅
粟米石斑塊
呢個講明係石斑塊
可惜炸粉做得不好
浪費了魚塊
四喜大拼盤
我不大喜歡炸物
粉漿太重發粉味
金果豬肚湯
味道不錯
可惜分湯時間太長
放涼了不夠熱
最後沒有入鏡
綠豆沙糖水
熱辣辣不太甜
還有自備蛋糕


飯店大約
有六十年歷史
聽說中間
停過一段時間又重開





其實
我來也是懷舊
東盧大廈
樓齡也約六十年
當年算是比較大型
樓下也有其他商舖
小時候也在此出入過
現在印象已很模糊



35 則留言:

  1. d字潦得嚟其實每個字都好靚,無咩年資都寫唔出d咁型嘅字。
    廚師推介10樣有5樣係蝦,睇嚟廚師煮蝦有一手!

    回覆刪除
  2. 中央飯店晚市我未試過,不過以前經常搭車去中央飲茶,喜愛它還是點心車呢

    回覆刪除
  3. 令我想起以前我屋企附近嘅醉瓊樓

    回覆刪除
  4. 真係好耐無睇過手寫菜單. 👍🏻

    回覆刪除
  5. 手寫菜單好呀!D字好靚!要收藏好佢,好難得架!

    回覆刪除
  6. 甲掌同毛餅肯定要夾埋其他字先明 :P

    回覆刪除
  7. 這張菜單唔夠中醫師藥單難看哈!

    回覆刪除
  8. 仲有呢間飯店,客家菜好食,二千零蚊唔貴喎。

    回覆刪除
  9. 雖則D字好草咁~不過我覺得好靚~!

    回覆刪除
  10. 菜單...肥人都睇左好耐先睇到寫乜...通常都係叔叔輩先寫到呢手字呀!

    回覆刪除
  11. 手寫字好少見,不過「大致」睇得明,除了「貴妃豆腐」同「𧐢餅」。前者我睇成「不知什麼如(?)豆腐」,後者就唔知「乜嘢餅」。

    回覆刪除
  12. 手寫菜單寫出鐵劃銀鈎,勁!

    回覆刪除
  13. 海濱文化導賞會
    七個字電話舊單

    回覆刪除
  14. 尼種菜單我細細個已經好欣賞架啦

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨