黃耳合桃雜豆節瓜素湯


接近夏天
前院菜檔蔬菜貨源少了
本是星期六日兩天營業
改了只有星期六一天
夏天瓜類當造
節瓜但粗壯
每星期都買一隻
有時是滾咸蛋
今次煲老火素湯
照例是善用家中物資
紅豆放在雪櫃一段時間
本想用來做紅豆蓉
但因為懶惰
擱置至今
看來還是用來煲湯實際點


材料
合桃 黃耳 紅豆 眉豆 
 生熟薏米 姫松茸菇
金獅棗 果皮
一隻大節瓜
凍水下果皮
其他材料待水滾下
煲二個小時便成





29 則留言:

  1. 清甜噃,湯渣妳會食嗎,我會食架!

    回覆刪除
  2. 我喜歡食煲湯節瓜, 以前細個時時飲😊

    回覆刪除
  3. 好提議,我都有少少紅豆,擺左幾年,係時候要消滅。

    回覆刪除
  4. 我鍾意節瓜,好多食法,樣樣都咁正!

    回覆刪除
  5. 哈~ 我都係煲左幾餐素湯

    回覆刪除
  6. 咁多料一定好甜, 最中意重料湯!我尋日都煲咗節瓜湯, 不過只咸蛋乾瑤柱滾湯咋

    回覆刪除
  7. 又學到野, 原來紅豆都可以煲湯

    回覆刪除
  8. 經常天陰落雨天可能影響了蔬菜收成

    回覆刪除
  9. 阿E靚湯,好味又有益。

    回覆刪除
  10. 我都無乜時間煲湯, 平時返工, 放假又出去影相,希望今周下雨,可以在家煲湯, 好天我又呆不住了。哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 今星期有幾日假喎,搵日煲下湯啦

      刪除
  11. 咁清甜呀, 肥人覺得飲左呢個湯一定會好舒服~
    搞到我心思思想煲添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今星期有幾日假喎,搵日煲下湯啦

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨