滋補素湯


我好少買
已經包裝好的湯包
老友早前來我家吃飯
送我湯包
其中一個我煲來飲
覺得不錯
而且有滋補作用
我喝了覺得頗舒服

湯包材料
淮山 黨參 蟲草花 椰棗 栗子乾 龍眼乾
今次我還是
第一次用椰棗煲湯
我只加了腰果
煲出來清甜好味










21 則留言:

  1. ♦º¨*•☾好友◇🌜晚安☁・。¤🌛
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮✨
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯⊹º°¨★
      O🌟
       o
     .∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___₡*。。゚Ϡ
    /└-(____/∴♬♪♫♩∵
    ஜ❉۩۞۩✾ღೋგ*ഐ☘

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 包裝地址在馬鞍山頌安邨商場,並非名牌店。

      刪除
  3. 好友週日午安!謝謝分享 送來美好的祝福------事事順心!

    回覆刪除
  4. 等我都試試煲湯先, 朋友送左D椰棗俾我😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未買過呢種椰棗,聽說好有益。

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實自己叫藥材舖執都好方便。

      刪除
  6. 椰棗未試過, 和椰子有關係嗎?

    回覆刪除
  7. 我唔鍾意椰棗 ,覺得它的甜好假,我怕佢哋加左糖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,我聽到話棗蜜棗先加糖,椰棗反而比較天然。

      刪除
  8. 之前肥人買左呢類湯包, 我覺得好難飲呢...以後都唔會再買啦, 寧願係街市一樣樣咁執黎煲呢~

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐