潮汕行之二


行完景點
早餐還未消化
又到下午茶時間
食魚旦
每人有一碗
另外一碟蠔餠
是自費點



香港的名人明星


店內有多隻貓咪


吃過下午茶
在街上逛了一會
好快又到晚飯時間
晚上是鵝餐


非常大堆頭
有粥菜湯炒飯

幾乎是全鵝宴
我覺得最好是鵝腸
一下子吃太多肉
真有點吃不消

番薯我至愛
芋頭也不錯
生果番石榴
潮洲食法比較特
添上南薑話梅甘草
作調味

吃過晩餐
終於可以入住酒店
我們住在汕頭
珀晶大酒店


朋友們
見時間尚早
放下行李
問清楚導遊
酒店後街有夜市
於是又出動


超市內的飲品


零食日用品
式式俱全


其中有小店
即買即做腸粉
這裡的腸粉
跟香港吃的不同
錎料除了肉
還有蛋及菜
包起來就算
朋友買了一份
大家試食
我也試了一點
口感並不是那回事
我還是喜歡
香港的口味


行到街尾
還見有台
小型木偶戲


是時侯休息
大家漫步回酒店


25 則留言:

  1. 呢個腸粉我見過有人介紹

    回覆刪除
  2. 鵝餐正呀,我鍾意鵝腸,以前媽咪一定買回來打邊爐。

    回覆刪除
  3. 係咁食食食係幾開心,但腸胃受罪 @@

    回覆刪除
  4. 食肉太多回來可以食返幾餐素菜平衡下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食肉份量也不太多,所以都冇所謂。

      刪除
  5. 好多野吃哈, 我中意買土特產,間酒店睇落唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都買左些少本地貨,不知算不算土產。

      刪除
  6. 食足全日呀, EE有無肥左幾磅返黎呀?Hahahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己腸胃弱,出門不敢多吃,所以旅行只有瘦冇肥。

      刪除
  7. 我細時返鄉下都成日食鵝,唔明香港D鵝點解咁貴

    回覆刪除
  8. 潮州鹵水鵝至出名, 潮州芋頭靚嗎?

    回覆刪除
  9. 嘩~呢個TRIP 好似食得好豐富咁喎~!

    回覆刪除
  10. 去潮州玩最可取是不停食,重要好好食

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐