麵包機製作~番薯包


早餐想食麵包
但又沒時間做
幸好麵包機
加了番薯蓉
可減糖份
用最簡單材料做
隱約吃到番薯味



新鮮出爐
特別鬆軟
我晚上做好
第二天吃
仍然很軟熟




高筋麵粉 250g
糖 25g
固體植物油 20g
番薯蓉 130g
(番薯蒸熟壓成蓉)
水 80g
酵母 5g





24 則留言:

  1. 正!我會加多多番薯蓉,更好味!

    回覆刪除
  2. 肥人有問題喔EE....
    麵包機係咪會焗埋架~?
    還是打麵團ONLY~?然後自己拎去焗爐再焗~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣都得,我呢個包係用機焗埋。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我呢叫菜油,唔知有冇分別,其實用牛油都冇題。
      因為有人說margaine係化學製,冇乜益。

      刪除
  4. 你冇時間都自己整,我會買囉 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整合口味,又冇咁多點添加劑。

      刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳