張學友演唱會


昨晚
多謝朋友邀請
看了場精彩演唱會
雖然我有點怕強勁音響
雖然我不是張學友歌迷
但無可否認
學友真是唱得之人
他自爆接近58歲
但他唱足全場
間場時間也不多
全無欺場
十多年沒有踏足紅館
真有點大鄉里出城感覺
要隔鄰座位的歌迷
告知才知
螢光棒貼在椅背上



因坐位前對正舞台
前面又沒遮擋
偷拍照片也沒被看到
其實
現在手機拍照太方便
大會工作人員
根本無法杜絕
只好見到就做下嘢



22 則留言:

  1. 四個天王之中,我覺得最唱得係張學友,最跳得郭富城,最能多方面發展(歌影視)的是劉德華...黎明最什麼得好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過佢地後生時,黎明最靚仔。

      刪除
  2. 祝福🐖2Ѽ19🐷開心萬事得🐽
    健康•╔══╗╔════╗ʚïɞ*ʚïɞ
    順景•║╔╗║╚═╗╔═╝¸.•*¨✿
    幸福•║╚╝║╔═╝╚═╗•*¸.❀
    如意•║╔╗║╚═╗╔═╝¸.•*¨✿
    開心•║╚╝║╔═╝╚═╗¸.❀•*¨
    福祿•╚══╝╚════╝¸.•*¨✿
    ഐ☘ღೋგ♬♪♫♩ஜ۩۞۩

    回覆刪除
  3. 好幸運喎,買到飛。11月佢來英國倫敦開一場,但飛太貴,無買到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔捨得睇,係朋友多咗張飛,請我睇。

      刪除
  4. 演唱會其實好嘈,不過氣氛好,手機拍照睇到都唔理喇,你估工作人員好想做嘢咩.出大炮唔可以扮睇唔到啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 演唱會好多燈閃到暈,但氣氛好熱鬧。
      手機舉高都俾人阻止架,只不過佢地睇唔切咋,我個位係唔使舉起影。

      刪除
  5. 有實力的歌手值得去捧場^^

    回覆刪除
  6. 偷拍條規矩已不合時宜了,以前戲院演唱會防偷拍係因為怕人買盜版而影響收入,但現在人們追求質素,根本唔會睇呢D盜版拍攝,很多人是為了留念。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,而家個個手機都可拍照錄影,有時拍來都係為左打咭。

      刪除
  7. 哈~ 咁多人點阻止大家拍攝吖

    回覆刪除
  8. 張學友幾好安排~好過劉華一連咁多場~休息下都冇時間~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,香港十場中間有一日休息。

      刪除
  9. EE影得好清呀..
    張學友唱歌真係好好聽呀...不過肥人以前係中意黎明的..hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得四大天王,最靚仔係黎明。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...