芋蓉春卷


做餃子
剩左些少餡
想起上次做春卷,
又剩左啲春卷皮
咁唯有炸多次春卷


餡料太少
唔夠用
試下用芋蓉
包來炸
都唔錯
芋頭又多種食法





20 則留言:

  1. he~ 我都試過芋頭餡,味道都唔錯架

    回覆刪除
  2. 春卷包住D餡,睇唔到,哈,事前唔出聲,等屋企人咬落去有驚喜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,遲左啦,一早講定俾佢地聽。

      刪除
  3. 我有印象有啲茶樓嘅春捲係有芋頭。

    回覆刪除
  4. 好味道, 我都喜歡用芋蓉。😊

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我做得簡單啲,用煲仔炸,冇咁大陣仗。

      刪除
  6. 幾好喎無咁油膩,食落會唔會似芋角?

    回覆刪除
  7. 唔知你有冇試過用椰菜紅蘿蔔青豆做餡,如果可以食肉嘅話加少少免治牛肉,都唔錯幾好食㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇用青豆,有用紅蘿蔔,雲耳炸菜做。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...