素餃子


已經好久冇做餃子
多數買現成
但現成的素餃
幾乎都唔好食
所以放假在家
就做些少餃子
晚上用來打邊爐
剩下就放入冰箱
慢慢食

素食材料
可隨個人口味
我則盡量用家中食材
椰菜 雲耳 榨菜 紅蘿蔔
沙葛 芫荽



將饀料略炒調味
放涼再包



摩登街市
買的水餃皮
白色原來好厚
所以只好用簡單包法
綠色菠菜餃皮
本來係非賣品
佢地留起來
包水餃再出售
後來阿姐話
賣幾片俾我襯色
綠色真係薄好多








17 則留言:

  1. 自己包, 想有咩餡就咩餡

    回覆刪除
  2. 🎄🎁大家Merry Christmas⛄🎅
    懂得享受生活就懂得享受身邊一切
    每一刻喜樂處處的心情向快樂前進
    齊齊╠╣aΡpy窩心錫錫幸福抱抱幸福
    ═╔╗══════╔╗💕
    ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗💛
    ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║∧∧
    ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║・ω・)
    ════╚═╝═════╚═╝⊂ノ
    █░▐█ ▄▀▄ █▀▄ █▀▄ ▀▄─▄▀
    ████ █▀█ █─█ █─█ ──█
    █░▐█ ▀─▀ █▀─ █▀─ ──▀💞
    💘💙💖💜💚💗💝💟*¨*💌

    回覆刪除
  3. 素餃子才料十足!
    我今日都係食餃子哈

    回覆刪除
  4. 自己包都幾花功夫.為好食都冇計.

    回覆刪除
  5. 我上星期..包過餃子..但至形狀每個不同..一些大粒、一些細粒、但味道還算可以😂😂

    回覆刪除
  6. 包餃子我都係見有乜料就包乜

    回覆刪除
  7. 可以一次過包多啲慢慢食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經包多咗俾宅男假期做早餐。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐