木瓜黃耳素湯


木瓜湯
以前愛煲雞腳
或滾魚湯
現今煮素
就會用花生眉豆
今次加了些少黃耳
據聞黃耳比雪耳有益
當然價格也貴得多
我這黃耳是老朋友送的
黃耳膠質重
浸泡時間也較長
煮齋就爽口些
煲完湯就軟綿綿


24 則留言:

  1. 又係我大鄉里, 未食過黃耳呢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 黃耳以前係上素來,但現在都好易食到。

      刪除
  3. 今年我少煲了素食。如果材料足,素湯都好甜,好飲。

    回覆刪除
  4. 我今天煲了老雞瘦肉赤靈芝湯,求求其其也不知有甚麼好,哈哈,我煲湯係亂來的!

    回覆刪除
  5. 黃耳肥人都聽過但無食過呢...
    肥人都心思思想試下素湯..搵日放假真係乖乖地煲先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃耳以前係上素來,但現在都好易食到。
      素湯材料足都好好味。

      刪除
  6. 回覆
    1. 黃耳以前係上素來,但現在都好易食到。

      刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...