炸素春卷

平日
真係好少炸嘢
一是怕熱氣
二來吃得油膩
食物多唔健康
不過
間中都會破戒嘅
之前我從未
自己做過春卷
不過
只要買了春卷皮
一點也不難做
只要用春卷皮
包好餡料
炸到兩面金黃便成



餡料方面可隨意
我做素食
材料
甘荀 小冬菇 雲耳 炸菜
材料處理
將所有材料切幼條
炸菜最好切小粒
然後炒熟
炒料其間可略灑水
下鹽調味炒熟
最後用
香醋 糖 生抽 粟粉
做個薄獻
盛起放涼
然後用
春卷皮包好餡料
放入熱油內
炸到兩面金黃便可
我個人會用
不銹鋼小煲炸
比較慳油



呢隻春卷皮
好好用
薄得來又脆
原來自已做的春卷
比茶樓好食好多
大家不妨試下



30 則留言:

  1. 好想食啊!我都喜歡自製, 鐘意放咩材料都得😊

    回覆刪除
  2. 我鍾意食homemade 春卷,材料新鮮又豐富呢。

    回覆刪除
  3. 我也鍾意炸春卷!我都係用喱種春卷皮。

    回覆刪除
  4. 依家有無油炸鍋,唔駛用油,健康啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得氣炸窩整肉會好啲,因為本身有油。

      刪除
  5. 我都鍾意自己做春卷,但係好像妳講,炸野唔係咁健康,但係我好鍾意食,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多好吃食物,都係唔多建康,但大家都喜歡食。

      刪除
  6. 以前學校啲聖誕party一定會有春卷^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就唔會整呢啲俾小朋友拎返學校嘅。

      刪除
  7. 嗚嗚...呢個堅係媽媽的味道, 肥人細個時, 媽媽成日整呢個架, 材料都一樣咁滯!
    而家媽媽都中意食春卷架, 不過就要肥人整番比佢食啦..hahahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪幾好,可以整返俾媽媽食,乖女呀!

      刪除
  8. 我成日覺得在家好難炸嘢,因為要用好多油,很多時又唔同舖頭咁用得返

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我用煲炸,可以慳啲油,其實我哋只係炸一次嘢,油可以當熟油用。

      刪除
  9. 回覆
    1. 真係好少炸嘢,一年大概兩三次。

      刪除
  10. 我今日都整左春卷做小食,又係用素材料呢

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 看到這種金黃色,想起了另一種食物炸銀絲卷。

      刪除
    2. 多謝,炸銀絲卷就在街外食算啦,因為都要好多油。

      刪除
  12. 眨吓眼時間過得好快๑11月尾聲👀
    我很久沒時間上網👧凌晨2-3點才回家🏡
    因老朋友腳傷要照顧🐾2019年10月才正常
    ✨☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。゚🌛
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安🌟º¨⊹

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到你真好,你也要保重身體啊!

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨