芽菜兩食


前院買了
一包有機芽菜
一次過吃不完
分開兩次
第一款
做個雜菜浸勝瓜


另一款用來炒豆卜
加啲炸菜較惹味
素菜左配右搭
又一味餸
因為我個人
唔想太多煎煎炸炸
所以單調啲
可能大家
有時都睇到悶😅😅







23 則留言:

  1. 我都唔鐘意咁多煎炸,利口不利腹,不過耐唔耐放肆吓都唔怕既 :P

    回覆刪除
  2. 係屋企煮我都唔會成日煎煎炸炸, 會清淡少少, 所以EE既餸都好岩我架~

    回覆刪除
  3. 煎炸嘢其實也不宜多吃呢:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,出街我都會食煎炸嘅,屋企就少好多

      刪除
  4. 哈~ 我成日食肉都想食清淡D

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...