蘿蔔韭菜煲


用半個蘿蔔
加上韭菜雲耳
最後加上一隻煎蛋
便成了一味素食煲仔菜
蘿蔔清甜
雲耳爽口
韭菜味濃
雞蛋營養豐富
紅蘿蔔增添色彩
希望大家喜歡
今天我介紹的素菜






23 則留言:

  1. 啊,曾看過養生文章,説到白蘿拨不能同木耳同食,會相沖,維基將木耳同雲耳歸類為同類,所以我都儘量將兩者分開進食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過,話可能引起皮膚敏感,不過,我覺得問題不大,放在一起煮很方便,都唔錯。

      刪除
  2. 呢個素菜喜歡呀,夠晒建康.

    回覆刪除
  3. 記得細個時在街邊檔有白蘿蔔韮菜豬紅胡椒湯賣,諗起都流口水!

    回覆刪除
  4. 記憶中我食過的素食煲仔菜得兩種咋,荔芋南瓜同羅漢齋煲。

    回覆刪除
  5. 韭菜幾好食架,冬天我喜歡整韭菜蘿蔔豬皮排骨煲呀!

    回覆刪除
  6. 宜家的白蘿蔔開始好食了.

    回覆刪除
  7. 清清地都幾好呀...肥人尋晚先食完韭菜..HAHAHAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 韭菜其實味好濃,配蘿蔔幾啱架。

      刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...