月餅


終於在朋友家
嘗到傳說中
令人排大隊的月餅
聽說朋友排隊兩小時
買來送禮兼自用


要我排隊
怎也不去買
現在坐享其成
一定要試試啦


果然好流
也很香
味道的確幾吸引
不過
試過就算
不會特別買來吃


另一款
是一家咖啡店出品
就認真麻麻


有趣是
送圖片中的小燈籠






37 則留言:

  1. 話咁快又╠╣aΡpy週三✾☾
    💫*。๑好友🌜晚安喇喂🌛
    ╭───────╮✬
    │瞓覺豬呢🌟│
    ╰───────╯★
    ╭───────╮
    │甜夢安睡✨│
    ╰───────╯º°¨⊹
      ❉
       *
     .∧_∧・。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___♫♪
    /└-(____/♩♬
    ۩۞۩ღೋგஜഐ
    流心月餅...正呀

    回覆刪除
  2. 呢啲都係潮流, 之前就興嘉麟樓

    回覆刪除
  3. 咖啡店都出月餅,呢創意我想只有香港至有?

    回覆刪除
  4. 流心奶黃月餅,聽說一度排隊炒賣啊!

    回覆刪除
  5. 咖啡店既月餅,除咗第一年出既係好食既之外,之後年年改,出既都唔啱我口味。

    回覆刪除
  6. 我公司今年都係送呢隻流心奶黃月餅比客, 不過我自己就無興趣試, 反而我最中意食大班最舊款嗰款冰皮, 我老公年年都會買一盒比我自己慢慢嘆..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 口味各有所好,但我一定唔會排隊買。

      刪除
  7. 要我排隊就無謂啦,哈哈哈。

    回覆刪除
  8. D人買黎炒~第一日賣時好多人~好誇張呀!~

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 佢既奶黃及流心部份,係加左色素,咸蛋黃及奶黃,邊有咁橙色丫!

      刪除
    2. 當然係自己整健康啲,不過,我好懶,而且未整過,所以都唔攪啦!

      刪除
  10. 網上有傳聞說今年美心月餅被炒燶左,我今日見到有人在美心附近平賣美心月餅劵,說可換了餅至俾錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽聞好似話炒燶左,你自己整好過佢地啦。

      刪除
  11. 唔知我家大小姐果個肥嘟嘟會唔會買黎比我試下尼?

    回覆刪除
  12. 💫☾*。๑好友🌙晚安喇喂☁╠╣aΡpy週四
    ╭~╮✬
    ╰╭╯☆
     O。。゚⊹
       o
     .∧_∧。゚✾💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___★
    /└-(____/✨
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄🌜甜夢🌛
    ♩♬۩۞۩♫♪ღೋგஜഐ

    回覆刪除
  13. 哈哈....我都未試過,亦唔會特地去買,但可惜冇人與我分享:P

    回覆刪除
  14. 肥人今年自制月餅呀, 唔使排隊呢~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨