強颱風後


山竹威力無比
鄰居那棵比屋高的細葉榕
終於被風吹到折枝
最大那枝跌落我家後面空地上
幸好沒有塞住門口


雖然只是橫枝
都大到我哋搬唔到


樹上還有橫枝
折斷卡著沒掉下來
有點危險


離遠望入去
似個小園林


出九龍有地段封路
只有將軍澳線通車
中午出坑口路上
全程都見塌樹
真是滿目瘡痍




紅綠燈都吹爛


成排塌樹放在馬路
等待清理


希望交通可以
盡快恢復正常
打工仔就唔使咁辛苦



30 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實好難避免,今天已經正常好多。

      刪除
  2. 看到一些網上圖片,西貢有船都被吹翻……
    而便利店門外的自助售賣機也死得慘不忍睹!

    回覆刪除
  3. 這風的災害也實在太大了.

    回覆刪除
  4. 山竹今次真係好好好好勁...肥人今次都痴晒膠紙(雖然唔知有無用)!
    最緊要大家都平安!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!大家平安就好,其他事可以慢慢處理。

      刪除
  5. 我哋星期日在新加坡睇最新情況,同香港朋友親戚保持聯絡,希望冇危險,真係好驚嚇人。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 要遲下先攪到,屋外是政府地,等大家冇咁忙先搵政府部門處理。

      刪除
  7. 樹上還有橫枝,折斷卡著沒掉下來---->你哋出門都要小心,因為卡著,有風的話隨時會跌落嚟。

    回覆刪除
  8. 今次山竹真係好厲害,傷左唔少樹,我諗有排都行唔到山了,可能山路都被毀了.

    回覆刪除
  9. 呢個山竹真係好勁~今日阿女學校附近都好多塌樹呀!~

    回覆刪除
  10. 我而家先知香港原來咁多樹

    回覆刪除
  11. 大部分交通都未恢復正常,只限於大路好些吧

    回覆刪除
  12. 今次颱風令到樹木也損毁不少, 遍地樹木待處理!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日情況好些,清理的工友們真係好忙。

      刪除
  13. 天災無情,人間有情!
    謹向所有在颶風天緊守崗位、照顧香港市民的各行各業人員人們致敬意!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...