XO醬炒飯


一人在家
唔想煮
又唔想出街
雪櫃有冷飯
咁就求其炒碗飯
醫下肚
只是蛋炒飯太單調
雪櫃內有樽
親戚自家製XO
簡簡單單
快手做個
XO醬炒飯
味道都可以喎
求求其其又一餐



26 則留言:

  1. 用冷飯炒,應該好點啊!~(^з^)-

    回覆刪除
  2. 得我一個人, 我都會食炒冷飯架

    回覆刪除
  3. 得我一個, 我多數煮麵咋 😁

    回覆刪除
  4. 唔想煮時我會煮即食麵食。

    回覆刪除
  5. 我都覺得一個人食得最簡單。我都會自己煮。

    回覆刪除
  6. 得我一個~就唔煮~煮俾個女食算~!

    回覆刪除
  7. 我屋企一定冇冷飯,因我哋煮飯好少!

    回覆刪除
  8. 我都鐘意用新鮮飯做炒飯,我好怕炒飯一粒粒,其實我唔應該食炒飯 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯多數係一粒粒喎,你意思係唔喜歡硬飯嘛?

      刪除
  9. 炒得好靚!我都鍾意食炒飯,一個人食,一定係炒飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒!
      若果冇冷飯,我會煮粉麵。

      刪除
  10. 那些葱的切法其實都很有心思啊。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐