約會在旺角


今天晚上
朋友仔一起晩餐
在旺角新世紀轉了個圈
選了這家《王家沙》
旺角即是旺角
平日都咁多人


點了一份薄餅
吃起很香
味道不錯
不過
朋友仔略嫌不夠熱


嫩雞煨麵
原來冇雞
只用雞湯
早知不如食陽春餅


一份熏魚
是糖醋味
似乎跟我
以前食的味道不同
本想食甜品
但最後因為
已經好飽而放棄



我和這位朋友仔
也是在網上認識
每年都相約見面
原來已是第八個年頭
每次見面都會談近況
也互相關心彼此的家人
友誼長青
話別時
相約下年再見




22 則留言:

  1. EE,原來你寫日誌已有八個年頭,我想我同你也差不多……

    回覆刪除
  2. 我都去過呢間,首先要等好耐位,價錢貴,食物OK,唔特別。

    回覆刪除
  3. 呢間好多人的.排隊要有啲耐性.

    回覆刪除
  4. 我食過紅磡 & 觀塘個間, 都唔錯

    回覆刪除
  5. 嫩雞無雞,咁玩嘢呀!(ˉ(∞)ˉ)

    回覆刪除
  6. 嫩雞煨麵---->無雞,佢好易俾人投訴。

    回覆刪除
  7. 好耐無去王家沙啦, 以前抵好好多呢~

    回覆刪除
  8. 呢間嘢我覺得麻麻哋~食唔過呢~!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐