早出晚歸


早上出門
轉個彎
就見到呢團毛
嚇一跳
以為見到北極熊


見到我拍照
即刻走埋來
喂喂喂
咪掂我
我唔識你喎
做乜咁熱情


接近黃昏
路上遇見
風雨蘭


天色麻麻
海面一片灰濛濛


步行回家
看到日落的景色


雲霞溶化了咸蛋黃






22 則留言:

  1. 呢團毛唔係隔籬鄰舍㗎?

    回覆刪除
  2. 看畫面,我還以為你在說那團毛毛早出晚歸…嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 以前父親也有種風雨蘭,風雨前會開花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 風雨蘭不知難種否?好喜歡它的名字。

      刪除
  4. 呢隻狗狗好靚~不過佢應該好熱~!

    回覆刪除
  5. 嘩!好似好大隻咁,有點驚驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好溫順㗎,不過咁大隻真係有啲嚇人。

      刪除
  6. 北極熊好白好靚喎,係咪鄰居養的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該住係我地後面,不過好少見到。

      刪除
  7. 以前娘家樓下都有風雨蘭, 一到打風落雨就會開滿晒, 好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在越來越多呢種蘭,可能較粗生。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐