麵包粉


大家有留意數字屋
這隻麵包粉嘛
其實都出了一個時期
我見價錢平
而且得500g
售價5元多
不妨買來試試
想不到質素不錯
因為並非常有
所以後來都買了多包
聽宅男講
原產地[拉脫維亞]
土地氣候都
甚適合種小麥
難怪品質不錯



最近比較多用機做包
真係越來越懶







26 則留言:

  1. 眨吓眼時間過得好快嚟╠╣aΡpy週四
    ✨☾*。。💫好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛🌟
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

    回覆刪除
  2. 最近也試買拉脫維亞出產的麥片,價錢平,但好似還比其它有牌子的好吃!

    回覆刪除
  3. 麵包唔用機做可以點做?依家啲厨具設計都係傾向開門,放入材料,關門按掣等一陣就有得食,太麻煩冇人買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包唔用機做可以用手搓嘛,我以前都係用手做

      刪除
  4. 我見仲有好多韓國日本出的pancake粉,但未試過不知品質如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果啲預拌粉我冇買來用。
      但就幾方便,不過未必啱自己口味。

      刪除
  5. EE唔名及肥人懶, 肥人係連做都唔做呀..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 你忙嘛,又要返工又要照顧屋企人。

      刪除
  6. 我都要揾番部麵包機出黎先得

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨