假日整餅


星期天
天氣熱辣辣
沒事也不想周圍走
懶洋洋的下午
因家中有兩個檸檬
就做了這個檸蜜蛋糕
很不錯
還焗起來
居然聞到檸檬香味


食譜是我提供
今次不用我動手



大家覺得這個
配檸檬茶或咖啡好呢?








32 則留言:

  1. 配檸檬茶可能食唔出蛋糕嘅檸檬味喎.

    回覆刪除
  2. 我一定配咖啡,假日做包做餅,夠舒壓呀,.

    回覆刪除
  3. 配咖啡好啲,已經係檸檬疍糕嘛.

    回覆刪除
  4. 想食就可即整,係最好不過啦!

    回覆刪除
  5. 蛋糕好靚呀, 我喜歡伴茶. ☕️

    回覆刪除
  6. 配檸檬茶或咖啡好呢?---->最好當然是問「焗餅」那位師傅的專業推介啊﹗^_^

    回覆刪除
  7. 檸檬蛋糕撞咖啡應該不錯

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大