上湯浸菜苗


前院菜檔員工
送我一沙律菜苗
咁多點生食呢
難道要食草咁
我於是油爆香蒜片
加雲耳做個上湯
上湯
用了半茶匙蘑菇粉
煮沸後
加鹽調味
將菜苗放入鍋內
滾起即熄火
原來
幾滑有小小爽口
都幾好食


好大包
要分兩次食
忘記問呢種係乜菜苗


24 則留言:

  1. 呢啲菜苗係咪真真正正嘅菜苗,如果唔吃係咪可以種大些變成菜才食?

    回覆刪除
  2. 唔係我見開嗰種,唔知點味道呢?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢話係沙律菜,不過我都係喜歡煮下先食。

      刪除
  4. 回覆
    1. 啲菜可能唔襯放,送俾熟客好過晒左。

      刪除
  5. 沙律同EE呢個做法,我都係鍾意EE連雲耳一齊上湯浸。

    回覆刪除
  6. 個樣似西洋菜,我都想知係乜菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係西洋菜,見唔到送俾我嘅員工,下次見到要記得問下,好食呀!

      刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...