西貢天后誕市集


昨晚晩飯後
見時間尚早
到西貢墟一轉
趁一趁熱鬧


每年天后誕
例有個小市集
非常熱鬧



迷你砵仔糕



有12種口味
$20元6個


賣酒都有


有特別飲品賣


呢啲都有





有魚蛋


有燒西哥卷


唔少得係麵粉公仔


燒帶子都有
咸甜食物
行一𨍭
食一轉
一定飽曬
荷包都輕左


好熱鬧


適值週末
旁邊酒吧
坐滿客人
住在西貢的外藉人士
出來和朋友喝酒談天




戲棚內坐滿人


除了戲棚市集
就只有酒吧最有人氣







34 則留言:

  1. 香港乜誕都一定有一部份係消費誕 :P

    回覆刪除
  2. 嘩原來西貢咁正嘅!好耐都無行過呢類夜市!

    回覆刪除
  3. 好熱鬧哦!是什麼時候才會有這種熱鬧的集市?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年天后誕做神功戲果五日都有呢個市集架

      刪除
  4. 而家的砵仔糕真係越來越多味道

    回覆刪除
  5. 印象中好似天后誕在農曆三月.....EE有看大戲嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年都是差不多時間,我只呢一晚睇左少少咋,近年睇少左好多。

      刪除
  6. 想知呢啲市集有冇違反食環署條例?又食環署會唔會派人嚟趕,我覺得就好似無牌小販咁啦!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係一年一度咋,每個檔都要俾好多銭投來做,就好似年宵市場咁。

      刪除
  7. 好熱鬧呀, 肥人娘家以前做大戲時肥人會好開心架....因為有好多野食賣架, 而家就無晒lu~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家呢D檔都要俾好多銭投來做,就好似年宵市場咁。

      刪除
  8. 嘩~真係唔知原來咁多人~咁熱鬧~

    回覆刪除
  9. 砵仔糕,我都係鍾恴食啡啡哋傳統果種。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...