晚飯在深圳[小桃源]



昨天和朋友們
到深圳南山玩樂
唱歌食飯打牌
剛遇上整日大雨
全日只在室內活動

晚上在
深圳小桃源吃飯
片皮鴨
皮薄而脆
可惜冇乜味


粉皮很粗糙
不過
好有特別用小火暖著
也很軟熟


兩食炒涼瓜
涼瓜好食過鴨肉


西芹鮮淮山雲耳
清清地唔錯


香煎黃花
外脆內滑
又香口


呢幾隻蝦就麻麻啦


番薯都幾嫰滑


小盤菜
一直保持水準
我喜歡


呢個辣椒太辣
大家都吃不消
只吃魚肉
其實魚肉都辣


欖角排骨
做得唔錯
好味


呢間小桃源
真係好旺場


我哋八個人
找數5佰幾人仔
其實都算幾抵食
因有幾位朋友是熟客
招呼非常好
玩夠又食夠
就回家




30 則留言:

  1. 四百幾人仔即係五百多港元,咁又真係好抵,因為,我仲以為而家大陸吃飯會貴過香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫錯左,其實係5百幾,但都抵食。
      睇你食乜啦,普通嘢仍然平過香港。

      刪除
  2. 片皮鴨可能係雪物,那個虎皮尖椒我都試過一次辣到條俐痛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次唔再食鴨啦,我咬左一口辣椒,已經唔敢再食。

      刪除
  3. 回覆
    1. 大抵好似我地去屯門元朗咁上下啦,其實我地都冇出去行過,應該冇乜嘢好睇。

      刪除
  4. 小桃園,日日都咁多人架!

    回覆刪除
  5. 唱歌食飯打牌夠晒盡興^^

    回覆刪除
  6. 虎皮尖椒肥人中意食呀, 係香港飲茶見到都會叫呀~
    8個人都係食左4百幾蚊人仔, 都真係好抵食喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫錯左,其實係5百幾,但都抵食。
      我好怕辣,食唔到虎皮椒。

      刪除
  7. 條黃花睇落好正!!
    但D蝦個造型好攪笑,好似偷食咗好多舊咁..hahah

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我寫錯左,其實係5百幾,但都抵食。

      刪除
  9. 唱歌食飯打牌, 節目都好豐富

    回覆刪除
  10. 好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
    玩完返嚟🐾我要回家瞓飽💻回覆大家啦
    ╔═╗齊齊享受天天美好🎈開心萬事得
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗・゚。🦋
    ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯•♥。゚♡╠╣aΡpy週四
    🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳

    回覆刪除
  11. 煎黃花,應該冇蒸咁腍,D肉冇咁易散啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個黃花煎得好靚。自己煎未必有咁靚。

      刪除
  12. 南山在哪?怎樣去?
    片皮鴨賣相好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 南山在深圳,可以從羅湖坐地鐵去。
      片皮鴨賣相好,但冇乜味。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...