冬瓜煮豆卜

近日大雨淋灕
天氣頓時變回清涼
不過就濕𣲷𣲷(笠笠)
很懨悶
。。。
冬瓜是夏令食物
但全年都有出產
冬瓜因性寒
體弱者不宜多吃
我每次也不敢吃太多

我煮的是素食
為了增強味道
加了
經醃製過的大頭菜
還有甜粟
味道很清甜
豆卜吸了瓜湯
加上豆香
也很好吃
若吃慣濃味的朋友
間中吃一碗
清清舌頭也不錯







28 則留言:

  1. ☾*。。好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週四✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O¤
       ☆
     .∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___★¨**
    /└-(____/₡Ϡº°¨✬
    ✾ഐ๑۩۞۩❉☘•ೋგஜ

    回覆刪除
  2. 冬瓜現在時令蔬菜, 我好喜歡食架. 😍

    回覆刪除
  3. 上個星期我見有冬瓜賣,但屬迷你型的(普通蜜瓜大細),未吃過咁細個不敢買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好多細瓜,小家庭也可以做冬瓜盅。

      刪除
  4. 大頭菜很重要呀,否則太淡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大頭菜可以吊起味道,最好加埋冬菇。

      刪除
  5. 其實,我連自己係熱底定寒底都唔係好肯定。

    回覆刪除
  6. 冬瓜煮豆卜,平平哋但係好有益!

    回覆刪除
  7. 冬瓜配乜都好食,只是清淡點

    回覆刪除
  8. 肥人都發現冬瓜真係全年都有呀而家, 因為冬天打邊爐時肥人都會買冬瓜代替蘿蔔..
    夏天肥人會滾下冬瓜湯, 我老公最愛呢, HAHHAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天冬瓜湯消暑,而且快捷又方便。

      刪除
  9. 想起了冬菇瓜粒湯飯,盛夏佳品^^

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信