日本行2018之離開京都




4/4/2018
一早起來
執拾行裝
預傋離開




廚房清潔好
離開時
垃圾也一併帶走
放在外面的垃圾桶


樓上也有一層
不過住了三晚
從未遇見人出入



步行往辦理退房
街上一片寧靜


每次去京都站
都要經過這寺廟


內𥚃很寧靜
其實這只是橫門


基本是成條街咁大
都只是横邊


轉灣行出大街
才是正門


馬路旁也種滿櫻花





正門向內望
好大好大
京都有東西本願寺
這是[東本願寺]
是日本最大教派所建
我們沒入內參觀
每次都是匆匆經過





要繼續行
要趕乘火車到大阪
再轉車去關西機場
乘中午12點班機回港


是次行程順利完成
多謝家人的安排
千里迢迢
陪伴我參加婚宴
。。。
一直都覺得
我們是開明的父母
不過
今次旅程
就體會到什麼是代溝
老伴要看地圖
是拿著一張紙
而宅男則拿著手機
😅😅😅
幸好兩父子
遇到意見不同
也有商有量
我就坐享其成😌
。。。
開開心心出門
平平安安回家
期待另一段旅程



30 則留言:

  1. 呵呵~Google map好方便架~🤣

    回覆刪除
  2. 地圖都有優勝之處的,地圖不會「無電」;地圖不會騙人,把人標示在錯的「你在哪兒」;地圖也不會「因接收不良而失效」啊﹗^_^

    回覆刪除
  3. 順利完成行程 多謝家人安排
    千里迢迢陪伴 參加是次婚宴
    一直都覺開明 體會代溝父母
    老伴拿著地圖 宅男拿著手機
    父子意見不同 也是有商有量
    我就坐享其成 開心平安回家

    回覆刪除
  4. 我都是.坐享其成。開心出門
    平安回家。期待另一段旅程...是最好的
    💫好友🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗★
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝⊹º¨☆
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週四✨

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 最好兩樣都有啦,可以互補不足。

      刪除
  6. EE的結語很感動.....我也期待EE另一段旅程的報導!

    回覆刪除
  7. 依家後生仔肯同父母去旅行已經很難得。想問你,張電話卡好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的介紹,張咭幾好用,唔錯。

      刪除
  8. 到依家這把年紀,我都會聽後生的話,哈哈,唔通仲要花腦筋嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下什麼情況,有時都要動下腦筋,唔想個腦咁快退化。

      刪除
  9. 雖然我都係老人家,但不得不承認手機既地圖係好用得多.

    回覆刪除
  10. d街道好寧靜好乾淨,真係唔錯嘅地方!

    回覆刪除
  11. 心心看到EE文章的尾幾段..............感覺到EE一家人溫馨的一面呢!😊

    回覆刪除
  12. 東西本願寺我都有去過呢!
    用咩方法唔緊要,最緊要係搵啱路同埋唔好鬧交^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 東西本願寺好大,我地都係在外圍望望就算。
      若去玩一定要輕鬆啲,幸好我家都是溫和派,若果鬧交就掃興。

      刪除
  13. 一口氣睇完你的日本遊踪,好像是自己去了一趟一樣,謝謝你的分享!

    回覆刪除
  14. Google map好方便~我哋都成日用架~~

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大