玉器市場


大家喜歡玉器嘛
大家又是否
去過玉器市場
我就第一次入去



我約了朋友
她們在選購玉器
雖然有舖號
但我如入迷宮
找了很久
問過幾個人


轉來轉去
舗號非常混亂
不是全部跟次序


有各種不同玉石


夏天不知是否很熱


終於找到朋友
她們在這選購了一件玉墜
等待鑲嵌
我對玉器毫無認識
興趣也不大
見到又不妨欣賞下









34 則留言:

  1. 我對玉器冇咩研究,都冇去過玉器市場呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生女係冇咁喜歡玉器,我都係因為朋友先入去行。

      刪除
  2. N年前去過一次玉器市場行
    好友💫晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    💙*¨*💜・゚。💚。・゚゚💛
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗💗。゚
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║💘*。
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝¤*¨*
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週五💞
    💟*¨◇💖º°¨⊹💕∵`∴💓

    回覆刪除
  3. 我都係去過一次
    買玉器, 我成日覺得好易俾人呃

    回覆刪除
    回覆
    1. 買玉器真係要有些認識先好,就算是名店都要講下價。

      刪除
  4. 玉器市場而家仲係唔係喺廣東道?
    我諗都應該唔係!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都近廣東架,呢處已經開咗超過三十年。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都唔識架,行過可以入去參觀下嘅。

      刪除
  6. 玉器市場細個時跟阿媽去.

    回覆刪除
  7. 我都冇乜興趣,玉石其實只係石頭.

    回覆刪除
  8. 我去過此處,但不懂分辨好壞真偽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買玉器,都係識講價先好,好容易俾人搵笨。`

      刪除
  9. 回覆
    1. 你早過我好多,我現在先係第一次入去行。

      刪除
  10. 關於玉器,係聽上一代講過話買俾小朋友「壓驚」之類。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 又唔一定,不過,真係要識講價。`

      刪除
  12. 肥人愛玉, 戴左玉扼十幾年啦~

    回覆刪除
  13. 我唔識D玉,所以唔會買睇下就得

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信