二人午餐

週末相約
blog友靚靚下午茶
怎知兩個都早到
變成午餐時間
靚靚帶我到
渣甸街渣甸中心
一間樓上舖
忠記咖啡屋私房菜
我們點兩款食物
來到先醒起
原來兩個都係飯
不過冇問題
反正我是飯桶

明太子芙蓉蛋飯
原來用煲仔上
芙蓉蛋面
放上明太子
做型好吸睛



除蛋面明太子
內容都好充實
有彈牙原隻蝦
還包著肉餅
我最欣賞味道不太咸
蛋有蛋味
肉有肉味


蛋白瑤柱炒飯
這個飯炒得乾身而不硬
一樣是味道不太濃
開始時覺得份量不多
最後這個炒飯只吃了三份一
要打包帶走



收到靚靚做的 go go
多謝曬





26 則留言:

  1. 而家好似好多食肆都開到樓上

    回覆刪除
  2. go go .....我這懶人仲未開動哩:P

    回覆刪除
  3. 食啲飯好,淨食餸其實唔係幾建康.

    回覆刪除
  4. 你講go go我差啲get 唔到,原來你係講蘿蔔糕…

    回覆刪除
  5. 好友⛅早晨🌈午安好🌞╠╣aΡpy週末
    每一天延續喜樂處處的心情向快樂前進
    ╭══════╮
    ║★☆ ★ \ ║    ☆
    ║★★☆★★★╰╡ ☆ / ☆
    ║★開心萬事得★★/ /
    ║★☆★★☆★╭╡ ★☆★  ★
    ║★★☆★  /║  ★☆★ /
    ╰══════╯    ★☆★/
    💞💛💘💙💖💜💕💚💗💝

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,天氣冷,要注意保暖啊!

      刪除
  6. 隻蝦仲有返咁上下SIZE呀。

    回覆刪除
  7. 個蛋白瑤柱炒飯好似幾好味咁喎~!

    回覆刪除
  8. 芙蓉蛋面加明太子蝦仁,真係好味到爆!

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大