匆匆政府總部遊


十二月廿八日
因要到金鐘辦點事
有些少空檔
到政府總部逛逛


未到黃昏
天色卻有點昏暗


手機拍攝
效果不大好
大大的草地
很悠閒的感覺



有幾個女孩子



原來帶備零食
好像野餐一般


遠處還有新人在拍照
因還有事辦
所以沒有行出海傍


草地上的綠葉裝置


還有兩隻蝴蝶


旁邊有間餐廳
看似是社企經營




戶外有蓋座位



天氣不大好
氣氛有點蒼涼


 離開時在天橋拍照
不算繁忙的馬路


好金的金融中心


匆匆離開
要到下一站



22 則留言:

  1. 草地上的綠葉裝置好特別😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係幾特別,顏色也好養眼。

      刪除
  2. 以為公民廣場重開你要去佔領添。

    回覆刪除
  3. 我仲以為你份工作要同政府打交道㖭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋啲蟻民,冇資格同政府打交道。

      刪除
  4. 我老公之前喺到返工~我哋成日喺嗰邊行架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同小朋友去行下都唔錯,地方又夠大。

      刪除
  5. 假日這裏好多人的,尤其是菲傭的集中地.

    回覆刪除
  6. 我有去過那間餐廳食午餐,唔錯㗎。

    回覆刪除
  7. 添馬金園環境唔錯GAR,有草坪,維港景也不錯。

    回覆刪除
  8. 有一位上了年紀的朋友曾經講過,世界好多國家,尤其是一些強國,政府總部總是一些有歷史、有威嚴的代表建築,而不是像香港一樣全透明的現代化建築,毫無威嚴,難怪政府亦毫無威信。
    我聽完亦深思他這句說話

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港始終不是一個國,特區政府去殖民色彩心切,另起爐灶也就很難找有歷史建築物,更且要聽命於北大人,講威信就有點奢侈。

      刪除
  9. 開咗咁耐都未去過,真係得閑去行行先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未行下啦,始終是用納稅人起嘅。

      刪除
  10. he~ ~ 未去過,但!又無乜動機想去

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...