猴頭菇炒素什錦


早前做了些𤠣頭菇
放在冰箱
隨時可取來用
今次用來
炒個素菜
外型看來有點像肉
就是猴頭菇
材料
洋蔥 紅燈籠椒 西芹 啡蘑菇 雲耳




參巧處理猴頭菇的方法
在這𥚃
猴頭菇




20 則留言:

  1. 我很少吃猴頭菇,但屋企就有幾包冬菇,我諗係時候學你預先炆定啲冬放入冰櫃,食時解凍就好似你咁方便了!
    謝謝你提供的靈感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都冇食架,最今年先開始間中整下,因為唔想炸嘢。

      刪除
  2. 我用猴頭菇煲湯多,未試過用嚟炒菜呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用來做做素菜好味呀!不過就多功夫少少。

      刪除
  3. 唔係太鐘意那個口感(不過太太就喜歡.)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 猴頭菇用來做做素菜好味呀!不過就多功夫少少。

      刪除
  5. 我好少食猴頭菇,之前食都係煲湯這做法。

    回覆刪除
  6. 我都用猴頭菇嚟煲湯咋, 未試過用嚟煮.

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕