聖誕快到了

這兩天氣冷了好多
過去幾年
聖誕節都較暖
看來今年會
有個像樣的聖誕
雖然香港沒雪
過聖誕始終凍凍地較有氣氛

昨天
到megabox買家具
不知有什麼玩意
見到家長陪小朋友
排隊的長龍



很熱鬧


每個商場都幾乎有的聖誕樹


年初買來的蘭花
開盡後
從新移植
現在終於長出花芽
好希望能夠
順利開花🌼
花開花落
也代表了時間嬗遞
新的一年
很快來臨





24 則留言:

  1. 咁就又一年,都唔覺新年和聖誕氣氛.

    回覆刪除
  2. 哈哈,即時想起了「又到聖誕,又到聖誕,上年聖誕冇今年咁嘆……」呢首歌!
    預祝EE聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~ 第一次睇到你li 句歌詞 (笑到噴) Shu Siu,EE Chan聖誕快樂

      刪除
    2. 上年聖誕冇今年咁嘆...哈哈,我第一次聽。
      噫噫,秋官係稀客喎,多謝兩位,聖誕快樂!

      刪除
    3. 兩位好友,我都係多年前聽黃霑唱過,而跟住個句仲搞笑…
      全句歌詞係咁:「又到聖誕,又到聖誕,上年聖誕冇今年咁嘆,明年聖誕小平來town ……」

      刪除
  3. 今年聖誕溫度又會回升少少返...冷少少的聖誕可遇不可求呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇睇預告,印象中已經好多年沒過凍凍的聖誕。

      刪除
  4. 每逢聖誕
    都是各大商場落力佈置一番的時候
    哈哈
    希望大家都多點消費

    回覆刪除
  5. 我呢度預計冇白色聖誕。

    回覆刪除
  6. 又似乎太涷喎,暖啲啲就好 :P

    回覆刪除
  7. 我女好鍾意呢隻豬....所以我已經去咗..仲破埋財~!

    回覆刪除
  8. 天氣凍聖誕節氣氛強好多

    回覆刪除
  9. 唔知到時會唔會暖返呢?

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...