Yblog情


Yblog不經不覺
結束了四年
相信仍有不少blog友
仍然懷念Yblg的日子
我在Yblog認識不少blog友
有些更成為好朋友
AA+BB+CC+DD
便是我在
Yblog認識的好友
八年的情誼
雖然不常見面
但總會記掛著大家
昨天我們相約見面
其中AA是愛做手作
又有心思
經常送我們小禮物
昨天就收到
她的作品
大家是否找出那份是我的?


就係呢個
係咪好有心思呢
還有靚包包
CC從日本
帶回來的手信
多謝曬


 謝謝你們
AA+BB+CC+DD
盡在不言中




41 則留言:

  1. Yblog認識的好友,八年的情誼...真的不多了
    ♦¨*☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
       ╭───────╮
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯
      O⊹
       o❉
     .∧_∧・。。゚
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___・。。゚✾
    /└-(____/•ೋஜ
    ۩۞۩╠╣aΡpy週一ഐ*

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳳,我較豬,你要去煮飯啦

      刪除
    2. 好友🌩️晚安囉🌀甜夢安睡嚟🌜🌛💤
       O⚡
         o
       .∧_∧・。◇
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___・゚°¨*★
      /└-(____/✬ഐ☆
      ❉•ೋஜ¨*♪♫♩♬๑۩۞۩✾
      🌂話咁快又╠╣aΡpy週二☔

      刪除
    3. 晚安囉🌀甜夢安睡嚟🌜🌛💤

      刪除
  2. EE的耳環頭像和舊YBlog時代沒有改變................心心還記得的!😊

    回覆刪除
  3. 哈,梗係耳環係妳啦!😊

    回覆刪除
  4. 哈,梗係耳環係妳啦!😊

    回覆刪除
  5. 好一句「盡在不言中」
    一局都認識EE很久了

    回覆刪除
  6. 感覺上雅虎博客各方面都優勝一些,我也懷念。

    回覆刪除
  7. 我估到呀。睇多一次就知係EE個嘜頭。

    回覆刪除
  8. 我也很懷念雅虎啊…
    EE耳環標誌又會怎不認得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎博客比較互動,熱閙一些。
      叻叻

      刪除
  9. 同時出現兩次嗰件就係你啦 ;-)

    回覆刪除
  10. 我也很懷念雅虎, EE耳環ichiban <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎博客比較互動,熱閙一些。叻叻

      刪除
  11. Y-BLOG後期上載圖片成日出問題,但係Y-BLOG有度好,如果人哋登入後到訪,有記錄知道什麼網友來過。

    有一件即情係跟住你BLOGSPOT幅相嚟整呀,好有心思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎博客比較互動,熱閙一些。
      朋友仔好有心思。

      刪除
  12. 有時blog友比身邊的朋友更知心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為幾毎天都在網上交流,好親切。

      刪除
  13. 我都好懷念YBLOG,依家的blog spot無歸屬感,我都有好幾次唔想再寫。

    回覆刪除
  14. YAHOO BOLG友都失去聯絡唔少,但宜家GOOGEL又識左唔少!

    回覆刪除
  15. 靚耳環是你標記,一定認得出XXD

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...