紫色椰菜花


有天在超市
見到有幾個
紫色椰菜花特價
十多蚊就買到一個
以前在前院都買過
雖然味冇乜特別
始終紫色幾靚
又可添幾分浪漫
多種顏色多種營養
再加三色椒雲耳
顏色夠鮮明
食落都唔錯






34 則留言:

  1. 紫色好靚喎,味道一樣嘛、

    回覆刪除
  2. 紫色椰菜花...心心寧願用來做擺設啊!嘻嘻!😁

    回覆刪除
  3. 這些鮮豔蔬菜
    應該更能吸引女性顧客購買

    回覆刪除
  4. 也見過有不同顏色的,我人較保守,通常我都不會去試!

    回覆刪除
  5. 大紅大紫的,其實都幾睇唔慣.

    回覆刪除
  6. 味道係跟普通既差不多,不過夠得意.

    回覆刪除
  7. 紫色!?未見過噃⋯ 這品種一直都有嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有左好多年,香港近年先有售

      刪除
  8. 紫色椰菜我就見過,不過紫色的椰菜花我未見過呢

    回覆刪除
  9. 紫色怪怪地,味道有咩唔同嗎?感覺像係食芋頭!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道同白色的差不多,口感味道跟芋頭都不一樣。

      刪除
  10. 幾好啊!咁多色好均衡,味道如何

    回覆刪除
  11. 我都係比較鍾意食傳統白色嗰隻多啲!

    回覆刪除
  12. 哈哈,同EE一樣,紫色都給我浪漫感覺呢﹗

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...