吃不完的麵豉醬


上回
買了回來的麵豉醬
因為我每次
都只用少少調味
非常襟食
今次做這個餸
材料也是新配搭
雪櫃只有兩隻細小茄子
在冰箱摷到
一塊放了很久的冰豆腐
還有少許麵筋
於是就煮左呢個餸
味道巧巧呢
不慣吃素的
朋友也可試試
可以隨意用
自已喜好的調味料
注意是
麵筋要出水去油
豆腐最好略煎
素食也可以好味道





22 則留言:

  1. 好的醬料,只要配撘合宜,煮咩都零舍好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 相反來講,好的材料,也是如此

      刪除
    2. 好材料也要茖入懂得煮的人手上至得.

      刪除
  2. ∧∧・。💞・゚💕╠╣aΡpy週四💓º°¨💗
    ・ω・)⛅好友🌞早晨☁午安🌈黃昏☀傍晚好🎈
    ⊂ノ我回覆完大家去玩貓🐈行街🐾唔使買餸菜嚟

    回覆刪除
  3. 日誌背景好靚啊!請問什麼是冰豆腐? 豆腐卜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,冰豆腐是將普通豆腐放入冰箱冷藏,拿出解凍,豆腐質感起了變化,煮起來特別吸汁。

      刪除
    2. 謝謝分享, 我家都有豆腐, 又試試先😉

      刪除
  4. 我好少會用麵豉醬黎整野呢,因為袁生唔食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我都記得袁生唔食麵鼓醬。

      刪除
  5. 嘩,咁耐都仲有,真係好難消滅 :P

    回覆刪除
  6. EE...你blog版面感覺好清新呢!心心喜歡啊!🤗✨💕

    回覆刪除
  7. 未過期咪得囉,哈哈~
    咦!轉咗新版面喎!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...