鮮榨果汁


我甚少喝果汁
總覺得要榨汁
不如直接吃生果
不過
有時也會例外
間中自己做個混合果汁
有趣又美味
聞說中環不少鮮榨果汁店
午餐時間
都大排長龍
一杯果汁
大大話要三四十元
難道很多上班族
愛喝果汁??
說回我呢杯果汁
看得是什麼生果嗎?
哈哈,哈密瓜+奇異果
味道幾有趣







34 則留言:

  1. 最記得五青汁, 自己一定唔會整

    回覆刪除
    回覆
    1. 五青汁我沒喝過,相信味道也不大好。

      刪除
  2. 我都喜歡飲果汁, 因為一次過可以食多種生果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,常飲果汁,有機會吸收過多糖份

      刪除
  3. 飲鮮榨果汁其實會攝取過多糖分。好似橙汁咁,就咁食可能只食一個,但係飲鮮橙汁就起碼搾兩三個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我吃生果也不能太多。中醫話生果好濕

      刪除
  4. 我諗法同你一樣,都好少外面買鮮榨,較喜歡買的是甘芛混雪梨或蘋果。

    回覆刪除
  5. 成個食好似有益啲,不過要揀可樂定果汁就會揀果汁囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少飲汽水,我去飲宴都係飲茶或水

      刪除
  6. 哈,改番個 blog 好好多,我都係直接食水果多!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得OK,可能你們用手機,效果不同

      刪除
  7. ♦¨*☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
       ╭───────╮
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯
      O⊹
       o❉
     .∧_∧・。。゚
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___✾
    /└-(____/•ೋ*
    ۩۞۩ஜ╠╣aΡpy週五ഐ

    回覆刪除
  8. 心心住在中環..........有時經過果汁店心心都會幫襯吓呢!尤其是白苦瓜汁..........是心心的喜愛架!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個苦瓜汁,女士們在生理週期時最好不要喝,寒涼啊!

      刪除
    2. 知道EE...............多謝EE的提點啊!🤗😘

      刪除
  9. 我成日整果汁架!哈!不過俾個女飲咋

    回覆刪除
  10. 飲果汁方便,至少食完食後唔使洗手,但係直接食生果先食得多D纖維落肚啊﹗

    回覆刪除
  11. 哈密瓜+奇異果?果樣幾濃縮,我諗不用榨好一點。

    回覆刪除
  12. 自家製少糖少添加劑,健康有益好多.....!!

    回覆刪除
  13. 出邊D果汁有機會加了糖水,自己整好味好多

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃