什錦齋


好耐冇煮齋
以前喜歡用南乳煮
今次改下口味
只用醬油糖鹽調味
已經好味道
材料
粉絲 雲耳 冬菇 豆卜 麵筋 椰菜
(豆卜麵筋要出水)
其實我都係屋企
有乜就用乜
非常隨意







23 則留言:

  1. 我都係屋企有乜就用乜煮餸菜嚟👧
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗ஜ
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗*
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣♦
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✾
    ──────────────╚═╝✨晚安🌟
    ๑۩۞۩╠╣aΡpy週日ღೋഐ❉

    回覆刪除
    回覆
    1. ╭~╮
      ╰╭╯
       O
         o
       ∧_∧・゚
      (。・ω・。)つ━★°*`.
      ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
       しーJ  *♫´¨๑♬.♩·✬
      ❉۩۞۩•ೋஜ╠╣aΡpy週一ഐ✾
      好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

      刪除
    2. 晚安啊🌜甜夢安睡🌛💤

      刪除
  2. 我好鐘意食南乳齋,唔落南乳又真係未食過

    回覆刪除
  3. 有以上材料,個齋一定好好食。

    回覆刪除
  4. 這個都好好味, 我婆婆年初一煮齊不是用南乳的, 味道跟你這個有點相似.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔一定要落南乳,材料本身已經好味

      刪除
  5. 唔落南乳都OK既,但吸味既豆卜會啖啲,多啲蔬菜可能好啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果想濃味,可用素蠔油,要多蔬菜又是另外一種食法。

      刪除
  6. 食齋都幾好,清清腸胃,隨心隨意,自己鍾意就得。

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英