昨夜渡輪上




這兩天忙著
和朋友聚舊
無所不談
自然也說起舊事
忽然很想聽聽
這首舊曲
聽歌也會勾起舊事
七十年代
經常到香港大會堂
聽音樂會
看話劇
甚至看粤劇
都是乘坐
天星小輪來回
不經不覺過了幾十年
從青蔥歲月步入黃昏

年青的小友們
可聽過這曲子







26 則留言:

  1. 舊歌朗朗上口,係令人喜愛嘅!

    回覆刪除
  2. 昨夜渡輪上我想扮冇聽過添。

    回覆刪除
  3. 聽過這首歌,真的很好聽而且也很易上口……

    回覆刪除
  4. 有得搭好去搭吓,我驚佢就快執笠.

    回覆刪除
  5. 舊歌啱我聽,謝分享!

    回覆刪除
  6. 而家坐唔夠5分鐘就上岸

    回覆刪除
  7. 七十年代我出世了,當然聽過這曲子
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     ∧_∧・゚
    (。・ω・。)つ━★°*`.
    ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
     しーJ  *♫´¨๑♬.♩·✬
    ❉۩۞۩•ೋஜ╠╣aΡpy週一ഐ✾
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都聽過,首歌應該係八十年代。

      刪除
  8. 舊歌幾好聽,,,家下D歌...聽到都唔開胃..

    回覆刪除
  9. 尼首歌聽起黎好舒服,我以前好鐘意聽

    回覆刪除
  10. 有呀,佢唱出歌詞中生活那種無奈感。

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...