烏溪沙沙灘

五一假期
早上天陰
決定出外走走
似乎到處都是人
郊外也不例外
烏溪沙沙灘
其實面積不大
但因接近市區
交通方便
吸引不少遊人



特別是
這細石砌的大心
因網絡的威力
曾經出盡風頭


岸上也有條長長的路
譲大家可踏單車


小朋友玩得很投入


印姐姐也來趁熱鬧


家庭日



因水漲
石心被水浸了




海鳥


枝節橫生




小小的紅樹林





小朋友執水中蝸牛



想不到烏溪水的海水
非常清澈


這個沙灘
非常清潔
甚少見到有垃圾





32 則留言:

  1. 香港以甚少見到無垃圾的沙灘&清澈海水了
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔╗╔╗╔╗╔╣🌟╠╣aΡpy週二✨
    ╚╣╚╝╚╝╚╝◇*¨°¨*¤。。゚º⊹
    ╚╝.___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗*
    ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
    __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩❉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
      ┏┓┏┓∴º°¨₡•*¨Ϡ
      ┃┗┛ appy 週三
      ┃┏┓┃¤*¨∵
      ┗┛┗┛。。゚◇°•♩¤。♪.♬。♫
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
      ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉

      刪除
  2. 我還以為愈近市區的沙灘已經沒一個是清潔的!又聽說那石心給人破壞了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個沙灘,估不到水清而且好清漂潔

      刪除
  3. 回覆
    1. 好似話咁多心會破壞環境,仍然有兩處。

      刪除
  4. 又唔算好多人~我睇新聞話好多自由行黎咗紮營~!

    回覆刪除
  5. 烏溪沙沙灘面積不大,但係條海濱長廊就夠晒長!

    回覆刪除
  6. 這個沙灘名聽過但係未去過

    回覆刪除
  7. 如果要開個沙灘,我覺得喱度比大埔龍尾灘更適合,更多人支持

    回覆刪除
  8. 夏天到, 沙灘開始多人去玩啊.....

    回覆刪除
  9. 我淨係記得細個時學校會去烏溪沙宿營, 都唔知嗰度有沙灘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個沙灘係近十年八年先咁受歡迎的。

      刪除
  10. 我去過這個沙灘,過了一個很悠閒的下午...☺

    回覆刪除
  11. 我同袁生都用過一次,不過唔係逗留左好耐就走了

    回覆刪除
  12. 果日晏周我就去左泥涌.

    回覆刪除

素花旗參湯

 有朋友 送了些花旗參給我 放了很久 是時候清一清貨 通常花旗參 會煲瘦肉或雞 只不過食素就不宜了 我用粟米紅棗煲 煲出來的湯水 甘甘甜甜 花旗參偏寒涼 加幾粒紅棗 也可中和一下 今餐除了 花旗參湯水 洋蔥蘑菇炒蛋 甜酸齋 雲耳炒脆肉瓜 簡簡單單的一餐