一個人晚餐之素烏冬


今天
天氣午間溫暖
晚上仍然寒冷
今晚
只得一人在家晚飯
做個一人前素烏冬
清清地沒有落肉
用一黃一紅番茄
加兩隻冬菇及雲耳
只用鹽
及半茶匙糖
一茶匙生抽吊味
好好味
連湯都飲埋
簡單的味道
簡單的幸福



22 則留言:

  1. 簡單的味道💞簡單的幸福💕正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友☁・゚☀早晨🌞午安好
      藍天白雲⛅太陽和暖的一天
      ╔═╗💞週三╠╣aΡpy💕
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
      ║╦║╬║╬║╬║║║☼╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯。。゚💙
      🌼🌷🌻♣🏡💒🏠🌲♧🌸🌺🌹

      刪除
    2. 小鳯,早晨,週四愉快

      刪除
  2. 哈哈…我唔齋得,除此之外我會加幾粒魚蛋……

    回覆刪除
  3. 如果我自己一個人食, 又係多數食湯麵多.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 食物有時真會令人滿足,特別是肚餓時候。

      刪除
  5. 雖然簡單,但色彩好吸引呀,我自己食仲簡單,求其入得口就算了>=<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡番茄的顏色,其實一個人食簡簡單單便好。

      刪除
  6. 呢樣好健康,味道又好

    回覆刪除
  7. 家下一早一晚仲有D凍~
    呢D天氣好易凍親呢~!

    回覆刪除
  8. 如果我一個人食, 我都鐘意咁煮, 清清哋.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...