里斯本之ESTROIL & BELEM(葡撻之鄉)


Yblog舊文重貼

五月卅日
 里斯本之ESTROIL & BELEM
  離開Cope of Roca
 繼續開車往Belem
途中經過 Estroil


Estroil有長長的沙灘






岸上有不少
建築美麗的豪宅或
是渡假別墅
也有酒店


豪宅對著美麗的長灘
有個無敵海景



我們沒有停下來
我老伴在車上發白日夢
話中六合彩
就要來呢處買番間屋嘆世界喎


繼續開車前往Belem
抵達後,原來這裏也有無敵海景


這個是航海紀念館
我們並沒有入內參觀
當時已經是下午二時多
要趕著醫肚呢





遠望白色頂的是食店


我們入了間意大利餐廳



雞肉沙律
Pizza及意粉




還有甜品
全部都好味
最令人驚喜是甜品
新鮮士多啤梨加雪糕
只須八歐半
大份又好味
兩球雪糕
兩球ceream
雪糕不太甜
ceream 滑而不膩
 墊底片餅也很好吃


對面是聖本篤教堂和修道院


外觀莊嚴而美麗


要過隧道和馬路


這所修道院規模實在太大
我們只參觀了教堂一小部份




隔著電車站是市集
第一家店鋪就是Belem餅家
葡撻的始祖


認真誇張
連買餠都要排長龍



付款再取貨,圓拱內是製餅房


原裝葡撻面係焗成脆
而唔係好似香港咁用火槍燒焦
買撻還附送一包
玉桂粉和糖霜加上撻面
我地買左半打返酒店享用
阿仔可吃兩個
呢個撻底好薄同脆
若果即場食應該更好吃
我若果冇記錯半打撻6個3歐
香港買葡萄唔知要幾多$$呢
照片拍得唔靚
同時已經放耐咗




 

原來十九世紀時
政府曾經沒收教會財產
修道院唯有賣餅做副業
想不到葡撻原是修道院所始創

現在西餠、蛋糕、紅酒出都賣到出晒名
葡萄牙人來到京城
都買做手信

我們遇到Porto來的紳士父女
一齊在鋪面影相留念










21 則留言:

  1. 回覆
    1. 午餐好味道呀!反而葡撻我麻麻。

      刪除
  2. 我好似睇過電視,唔記得邊個國家,修女會賣曲奇,而且係响個木門度開個窿,收錢同交貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 修女會賣曲奇,都算係經營副業。

      刪除
  3. 原來香港萄撻係用火燒的,我覺得都已經唔錯,焗出來應該更正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我對葡撻麻麻,在港好少食,但都覺得正宗好食啲。

      刪除
  4. 回覆
    1. 歐洲每個城市都有佢地文化特色。

      刪除
  5. 葡撻趁熱食,好味好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係,不過在香港我都好少食葡撻。

      刪除
  6. 葡撻趁熱食,好味好多呀!

    回覆刪除
  7. 中六合彩的話,喺香港嘆世界仲好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 若是中六彩,都要看派彩,香港嘆世界好昂貴。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...