心粥館


去開紅磡
置富搵朋友買東西
買完之後
就在附近心粥館
吃個下午茶
入到粥館
我哋唔係食粥
係食米線

我點咗個
豬軟骨米缐茶餐元
$34

豬軟骨好腍
味道偏甜
不過
好大碗
幾乎食唔曬
餐飲檸檬茶
味道正常


朋友點豬膶米缐
麻辣湯底
望見個湯好濃
唔多啱我


另一位魚腐米線
跟我一樣清湯底
佢地兩位配冬瓜茶
覺得好飲喎


三十多元包埋飲料
大大碗
都算抵食




20 則留言:

  1. 三十幾蚊包埋飲品都唔算貴,不過米線我就麻麻地喇

    回覆刪除
  2. 我好like 米線架, 魚腐個碗正啊!

    回覆刪除
  3. 我都係鍾意魚腐個碗!

    回覆刪除
  4. 三款之中,我鍾意豬肝那碗。食豬肝仲可以補補身。^_^

    回覆刪除
  5. 三碗不同,我就會攞多三隻碗仔來大家share 呀!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 紅磡火車站隔離咋,好似其中一分店。

      刪除
  7. 好抵食呀, 我妹妹話米線即係我呢邊的粗米粉.

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日