三餸一湯


寫咗幾日遊記
睇怕大家都悶喇
擺啲餸出來
雖然冇乜特別
都算換換話題

好耐冇買茄子
今次
呢兩隻茄子
好嫩滑
我用炸菜煮
再加雲耳
簡簡單單
都相當好味


有機
西芹 紅黃椒 甘筍
再加埋雲耳
雖然同上面茄子重複
都有些少唔同味道



蘿蔔煮豆卜


豆腐滾枸杞湯
加幾粒杞子
紅黃白黑
都有齊
斷估都夠營養啩





23 則留言:

  1. 遊記唔悶噃
    你真係有好多素食煮意

    回覆刪除
  2. 始終都唔知點煮茄子?每次煮親我老婆都話唔好食,投降!
    EE,你教下我有乜秘訣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇乜秘訣,最重要茄子本身好吃,買茄子最好揀軟身的。我好多時都煮得唔好食㗎!。

      刪除
  3. 呢餐,簡單又好味道呀!

    回覆刪除
  4. 諗唔到素食有乜配搭,妳可配出咁多,叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,其實都係左配又搭,來來去去都係果幾樣。

      刪除
  5. 諗唔到素食有乜配搭,妳可配出咁多,叻呀!

    回覆刪除
  6. 我愛清蒸茄子,加少少醬油,清甜,美味。

    回覆刪除
  7. 我愛清蒸茄子,加少少醬油,清甜,美味。

    回覆刪除
  8. EE的有機菜是不是多數在前院買的?其實,除左前院,西貢街市本身多唔多有機嘢賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢街市只有一檔,有少少有機蔬菜賣。我全部都係前院買的。

      刪除
  9. 好多顏色,好有益,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽說素食要多種顏色先夠營養。

      刪除
  10. 回覆
    1. 聽說素食要多種顏色先夠營養。

      刪除
  11. 回覆
    1. 聽說素食要多種顏色先夠營養。

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐