上海城隍廟


行程最後一天
在酒店吃早餐


有中有西
食飽飽
又要出動


上海城隍廟
遊客必到景點
不過
這廟已淪為配角
遊人來到
只想到逛街
和吃小籠包
恐怕城隍廟也看不到
這是廟的正門


這是側門
因要買票
所以沒有入去





食店林立








南翔小籠包
很出名
因為太多人
大家都冇試







城隍廟外圍街道


 城隍廟內街道

外賣小食店


行完城隍廟
食午餐
餐後仍然有活動
參觀寶石店及藥店
其實也是購物點
跟著便坐車到機場
坐夜機回港
結束五天華東之行

26 則留言:

  1. 上海還未去,真的要找時間一遊。

    回覆刪除
  2. 去城隍廟行, 除了南翔, 有食其他既小籠包嗎?

    回覆刪除
  3. 城隍廟的小籠包好食, 但每次都要排隊買!

    回覆刪除
  4. 我好怕係呢D有歷史地方見到兜巴星個招牌

    回覆刪除
  5. 我反而麻麻南翔小籠包,只係覺得佢名氣大

    回覆刪除
  6. 城隍廟永遠都多人,我都無食過南翔, 親戚帶路食另一店。

    回覆刪除
  7. 城隍廟附近印象係好多好多人.

    回覆刪除
  8. 圖片所見,周圍都好多人喎./

    回覆刪除
  9. 城煌廟附近有冇解簽檔?唔知多唔多人去求簽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 附近就冇,入面可能有。哈哈,因為要收幾拾蚊,我冇入去,所以唔知。

      刪除
  10. 哈,Starbucks好似在景點區出現的頻率都幾高下。=P

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落