小週末午餐


是日星期五
和同事午餐



餐廳
供應半自助餐
沙律吧任食


主菜選揀不多


我向來
不大愛吃沙律
不過
呢餐都食咗兩轉
因為熟食比較多一點


每人有一碗餐湯


上海滷肉菜飯
似咕嚕多啲
碟底有幾片豆腐
好好味



香辣番茄茸燴意粉


甜品
有芝士蛋糕
藍莓布甸
及生菓


這裏環境不錯
有無敵海景





37 則留言:

  1. 地方環境看來清幽,食品賣相也不錯。
    謝謝分享!

    回覆刪除
  2. 雖然主菜揀選並不多,但這樣半自助的我反而鍾意!

    回覆刪除
  3. 環境同裝修揼本,呢間價錢唔平!

    回覆刪除
  4. L'Hotel 自助餐出名抵食,食品不錯. 天后個間100-位, 都好多嘢食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係科技大學入面,都算抵食。

      刪除
  5. 都忘記咗沙律有熟和生之分.

    回覆刪除
  6. 樣樣都好吸引呀,不過,咁遠路,要等D後生有空先可以帶我去了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係科技大學入面,交通好唔方便。

      刪除
  7. 回覆
    1. 不過,呢間係科技大學入面,交通好唔方便。

      刪除
  8. 睇落環境唔錯,食物質素幾好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,呢間係科技大學入面,交通好唔方便。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...